Oferta
Nasza gwarancja jakości
Naszym atutem jest wysoki poziom nauczania. Na tę opinię zasłużyliśmy sobie dzięki bezkompromisowemu podejściu, zapewniając słuchaczom najwyższą jakość kształcenia.
Gwarantujemy:
- nauczanie oparte na naukowo opracowanym systemie poziomów z wyraźne określonymi celami nauki i spełniające wymaganie Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego
- kwalifikację na kursy i szkolenia w oparciu o audyt obejmujący testy diagnostyczne i rozmowy kwalifikacyjne
- nauczycieli o odpowiednich kwalifikacjach
- metody nauczania dostosowane do potrzeb i możliwości słuchaczy
- zindywidualizowane podejście do słuchaczy i realizowania programu nauczania dostosowanego do indywidualnych potrzeb
- materiały dydaktyczne
- monitorowanie i ocenę postępów słuchaczy
Diagnoza i pomiar kompetencji językowych
Przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzony zostaje audyt językowy, który pozwoli dokonać szczegółowej oceny umiejętności językowych oraz wyznaczy poziom zaawansowania znajomości wybranych języków. Wyniki audytu połączone z analizą potrzeb pozwolą precyzyjnie sformułować cele szkolenia i ramy programowe.
Kadra dydaktyczna
Szkolenia prowadzone są przez zespół doświadczonych nauczycieli szkoły. Pracują oni pod kierunkiem dyrektorów d.s metodycznych odpowiedzialnych za realizację programu szkolenia. Nauczyciele delegowani do przeprowadzenie szkoleń dla klientów korporacyjnych mają doświadczenie w pracy na rynku szkoleń korporacyjnych; prowadzili szkolenia typu Business oraz szkolenia specjalistyczne.
Założenia metodyczne i programowe szkolenia
Nauczanie prowadzone jest metodą komunikatywną, rozwijającą umiejętność swobodnego i celowego porozumiewania się. Jej zaletą jest aktywne wykorzystanie czasu zajęć przez słuchacza. Ważnym elementem zajęć są konwersacje, dyskusje, a także studium przypadku (case study).
Celem szkolenia jest:
a. podniesienie kompetencji językowej w zakresie języka branżowego
b. przygotowanie do efektywnego i precyzyjnego używanie języka w kontekście zawodowym
Program szkolenia zakładać będzie podniesienie kompetencji w zakresie komunikacji, w sytuacjach zawodowych.Na życzenie Klienta program szkolenia obejmować będzie zagadnienia z branży związanej z działalnością Klienta. Szczegóły programowe zostaną ustalone po przeprowadzeniu testu diagnostycznego, rozmowy kwalifikacyjnej i wnikliwej analizie potrzeb.
Satysfakcja klienta
Dział szkoleń korporacyjnych utrzymuje stały kontakt z działem szkoleniowym Klienta i osobą z strony Klienta koordynująca szkolenie. Na bieżąco staramy się dostosowywać do Państwa potrzeb i wymagań. Kompleksowo badamy poziom satysfakcji ze szkolenia, realizacji jego celów i oraz organizacji procesu nauczania.
Etapy szkolenia
- przeprowadzenie audytu językowego: testu diagnostycznego i rozmowy kwalifikacyjnej
- opracowanie autorskiego programu szkolenia i dobór materiałów szkoleniowych
- opracowanie harmonogramu zajęć wg dyspozycyjności klienta
- realizacja programu nauczania (zajęcia i indywidualna praca słuchaczy)
- konsultacje językowe i metodyczne
- testy sprawdzające i utrwalające
- monitorowanie frekwencji
- pełna obsługa administracyjna kursu
- zaświadczenia i świadectwa ukończenia szkolenia\ocena szkolenia, jego przebiegu i skuteczności
- raport podsumowujący
- propozycje dalszej współpracy
Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu wiemy, że powyższe etapy są integralną
częścią kursu i dlatego są one wliczone w cenę. Naszym celem jest prowadzenie najwyższej
jakości usług i towarzyszenie w szkoleniowej drodze klienta. Wyróżnia Nas to, że słuchamy
potrzeb Naszych uczniów i chętnie urozmaicamy nasze oferty.
W celu otrzymania oferty na szkolenia językowe skontaktuj się z nami wybraną drogą, a nasi eksperci niezwłocznie odpowiedzą na Twoje zgłoszenie:
mailowo: biuro@kursyfirmowe.com.pl
telefonicznie: 58-782-0-999 lub 509-681-770
poprzez formularz zgłoszeniowy: kliknij tu